Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Multiplatformní aplikace pro verifikaci mluvčího
Görig, Jan ; Matějka, Pavel (oponent) ; Glembek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním mluvčího bez znalosti textu sdělení. Zmiňuje dnes používané způsoby extrakce příznaků a jejich vyhodnocení pomocí směsice Gaussových hustotních funkcí. Praktickým výstupem práce je aplikace pro vizualizaci průběhu rozpoznávání. Návrh aplikace je multiplatformní a využívá knihoven Qt a BSAPI.
Grafický prohlížeč a jednoduchý editor ELF souboru
Omacht, Martin ; Martiško, Jakub (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce má za cíl vytvoření aplikace s grafickým uživatelským rozhraním, která poskytuje grafický náhled na vnitřní strukturu binárního souboru ve formátu ELF a také umožňuje jednoduchou editaci. Aplikace zvládá načítat poškozené soubory a podporuje platformy Windows, Linux i macOS. Implementována je v jazyce C++ a grafické rozhraní je vytvořeno pomocí knihovny Qt. Pro zobrazení vnitřní struktury souboru ELF byl navrhnut a implementován vlastní diagram.
Grafický výukový systém
Hotař, Roman ; Seeman, Michal (oponent) ; Štancl, Vít (vedoucí práce)
Účelem této diplomové práce je přiblížit problematiku návrhu výukového software pro výuku algoritmizace. Práce přistupuje k problému, jak z teoretického hlediska vzdělávání se a učení se novým věcem, tak z praktického pohledu důležitého pro osvojení si procesu algoritmizace. Zabývá se také stavem výuky algoritmizace na českých školách a popisuje výsledný program, který byl v rámci diplomového projektu vytvořen. Přínos této práce spočívá ve shrnutí požadavků, kladených na daný software a implementaci softwaru tohoto typu, na kterém lze názorně demonstrovat problémy a požadavky návrhu programů tohoto druhu. V práci jsou také popsány reakce pedagogů na vytvořenou aplikaci.
Multiplatformní aplikace pro verifikaci mluvčího
Görig, Jan ; Matějka, Pavel (oponent) ; Glembek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá rozpoznáváním mluvčího bez znalosti textu sdělení. Zmiňuje dnes používané způsoby extrakce příznaků a jejich vyhodnocení pomocí směsice Gaussových hustotních funkcí. Praktickým výstupem práce je aplikace pro vizualizaci průběhu rozpoznávání. Návrh aplikace je multiplatformní a využívá knihoven Qt a BSAPI.
Multiplatformní vývoj mobilních aplikací pomocí webových technologií
Klos, Roman ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Kolín, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je srovnání hybridních a UI frameworků pro tvorbu multiplatformní mobilní aplikace pomocí webových technologií. Teoretická část práce se věnuje problematice mobilních platforem, možnostem vývoje aplikací a detailněji se zabývá vývojem multiplatformních aplikací. V další části jsou popsány dva hybridní frameworky a pět UI frameworků, ty jsou následně vyhodnoceny a složí jako zdroj pro vytvoření mobilní aplikace, která se zabývá pylovým zpravodajstvím. Výsledkem této práce je přehled a srovnání vybraných hybridních a UI frameworků. Spolu s příkladem mobilní aplikace na jednom z vybraných frameworků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.